Search
Close this search box.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ / ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εφόσον δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή  με άλλο προϊόν ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού ή επιστροφή χρημάτων. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς.

ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ COURIER

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με άλλο, τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής επιβαρύνουν εσάς.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

Η επιστροφή/ αντικατάσταση προϊόντων, γίνεται δεκτή από το κατάστημά μας, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αποστολής του προϊόντος. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή/αντικατάσταση, θα πρέπει τα προϊόντα να είναι σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία. Επίσης, απαραίτητη είναι η απόδειξης ή την όποια συνοδευτική συσκευασία με την οποία εστάλησαν τα προϊόντα. Το δέμα επιστροφής, θα πρέπει να περιέχει τα προϊόντα με την αρχική τους συσκευασία και να είναι συσκευασμένο έτσι, ώστε να μην προκληθούν φθορές στο προϊόν ή την συσκευασία του. Σε περίπτωση που θέλετε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν, εμείς θα σας αποστείλουμε το νέο, αμέσως μετά την παραλαβή της αντικατάστασης . Η διαδικασία επιστροφής από το Lebee Publications διαρκεί 3-10 εργάσιμες ημέρες, καθώς όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται, περνούν από ποιοτικό έλεγχο.  Η ίδια διαδικασία ισχύει για την περίπτωση της επιστροφής (και όχι αντικατάστασης) ενός προϊόντος.

Δε γίνονται αλλαγές ή επιστροφές σε οδηγούς που είναι σε εκπτωτικό BAZAAR.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Μας ενημερώνετε στο [email protected] για την επιστροφή/αλλαγή προϊόντος.

Μας αποστέλλετε το δέμα, αφού έχετε σιγουρευτεί ότι τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και ότι συνοδεύονται από το έντυπο επιστροφής και την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Εάν επιθυμείτε αλλαγή με άλλο προϊόν, μας ενημερώνετε για το νέο προϊόν.

Για να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία, σας συνιστούμε κατά την παραλαβή του δέματος από την εταιρεία ταχυμεταφορών να αναζητήσετε στο εξωτερικό του δέματος για τυχόν αλλοιώσεις ή εμφανή ελαττώματα στο εσωτερικό του και στα προϊόντα, προκειμένου να ληφθούν αμέσως οι απαραίτητες ευθύνες. Σε περίπτωση που επιστραφεί κάποιο προϊόν και μετά από δικό μας ποιοτικό έλεγχο διαπιστωθεί ελάττωμα, οφείλουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.

Η επιστροφή των χρημάτων σας, εφόσον το προϊόν που επιστρέφεται είναι στην ενδεδειγμένη κατάσταση, θα πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος

Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής του δραστηριότητας (εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική), τότε δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση, σύμφωνα με το Ν. 2251/1994, όπως τροποιήθηκε με την ΚΥΑ Ζ1-891/2013, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής και τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων. Ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που παραλαμβάνει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την ανωτέρω περιγραφή, δεν θα γίνεται δεκτή. Συνεπώς, ο καταναλωτής ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τη μείωση της αξίας ενός προϊόντος, εφόσον η διαχείριση που έχει κάνει σε αυτό υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο.

Προϊόντα τα οποία έχουν τυχόν κατασκευαστεί με ειδικές προδιαγραφές κατόπιν αιτήματος του αγοραστή (custom made), δεν επιστρέφονται.